Ready to go!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Majella Reijnen - WaarBenJij.nu Ready to go!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Majella Reijnen - WaarBenJij.nu

Ready to go!!

Blijf op de hoogte en volg Majella

19 Juli 2014 | Nederland, Delft

Holá lieve allemaal :)

Het is bijna zover, nog een paar uurtjes en dan ga ik toch echt aan een nieuw groot avontuur beginnen. Wat vind ik het spannend zo in mijn eentje maar ó zo leuk!! Om 12.30u vertrekt mijn vliegtuig (KL0743) dan toch echt met mij de lucht in...ik ga die gate wel vinden voor die tijd :P. Gelukkig heb ik geen vliegangst en zie ik er niet tegenop na alle berichten van het neergehaalde/gevallen vliegtuig van afgelopen donderdag. Ik ben blij dat ik niet meteen de dag erna zou vliegen. Overigens ben ik wel benieuwd hoe de sfeer nu is op Schiphol... Ik vertrouw erop dat ik veilig aan kom in Lima en op mijn plaats van bestemming de volgende dag in Cuzco. Pray for a safe flight :)

En jaja,...we gaan de schoolbanken weer in en knallen om lekker veel Spaans te leren! Daarnaast zal ik ook uitstapjes maken, salsa dansen en mijn laatste 10 dagen in Huancayo en omstreken verkennen. Ik zal dan optrekken en wonen bij een familie die mij en mijn broertjes al vanaf onze adoptie kennen en dit allemaal van dichtbij hebben meegemaakt. Ik zie er onwijs naar uit om hen te zien!! Ze hebben een zoon die gelukkig Engels kan spreken en waar ik het goed mee kan vinden. Toen we in 2009 voor het eerst met bijna het hele gezin terug gingen naar Peru heb ik veel met hem opgetrokken waardoor er ook echt een vriendschap is ontstaan. Hij zal mij straks ook opwachten bij het hotel waar ik 1 nachtje zal slapen, echt fijn...zie ik toch even een bekende na zo'n lange vlucht van ongeveer 12 uur xD.

Ik duik nu snel mijn bedje in en als ik ergens een internetcafé heb ontdekt dan horen jullie natuurlijk meer qua inhoud school, lessen, eerste indrukken en belevenissen vliegen-voor-het-eerst-in-mijn-eentje ;)...

Ik ga jullie missen maar in mijn gedachten zijn jullie heel dicht bij me. En ja, super leuk om met een aantal afgelopen woensdag zo'n leuke afscheidsborrel te hebben gehad. Dat heeft me echt goed gedaan, ik hou van jullie!!

Veel liefs,
Majella

  • 19 Juli 2014 - 02:14

    Niels:

    Heel veel plezier Majella! Ik kijk uit naar je komende verhalen!

    Groetjes,
    Niels!

  • 19 Juli 2014 - 03:46

    Apolonia:

    Wat knap van je dat je dat alleen aan durft. Huancayo dat is de plek wat me nog steeds heel erg raakt. Ik vind het echt super dat je dit doet in je eentje. Geniet ervan en ik volg je reisverslagen! Super leuk

  • 19 Juli 2014 - 03:48

    Apolonia:

    Hoe lang blijf je daar trouwens? Hihi

  • 19 Juli 2014 - 04:29

    Natasja:

    Een hele goeie reis!! Geniet ervan... Leuk dat je spaans gaat leren

  • 19 Juli 2014 - 06:29

    Imgrid:

    Heel veel plezier en geniet van je vakantie. ✈

  • 19 Juli 2014 - 09:48

    Michel:

    Leuk majella.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Michel

  • 19 Juli 2014 - 11:59

    Dennis:

    Heeeeel veel plezier Majel!! Ik zie uit naar de verhalen! Ik snap dat t spannend is om voor het eerst alleen te vliegen maar uit ervaring zeg ik dat het goedkomt! :)

    Maak er een toptijd van en ik lees je verhalen graag!

    Liefs, Xxx

    Dennis

  • 19 Juli 2014 - 12:16

    Joke Plak:

    heel veel plezier en een goede reis namens gerard en joke geniet er van groetjes

  • 19 Juli 2014 - 12:34

    Marjanne:

    Leuk Majella. Veel plezier en ik volg graag je verhalen.

  • 19 Juli 2014 - 16:30

    Everdina:

    Hoi Lieverd
    Ook namens mij heel veel plezier en ik ga je zeker volgen!!
    Een dikke knuffel!
    Un abrazo muy fuerte para la familia Matos

  • 19 Juli 2014 - 17:31

    Fladder:

    Fladder Majella nu al missen!
    Fladder graag horen wat Majella doet! Fladder leuk vinden Majella geboortetaal leren.
    Fladder Majella goede en behouden reis wensen en bidden dat God voor je zorgt! Un beso muy grande de Fladder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Majella

Talencursus Spaans voor 4 weken volgen en dan nog een doorreis naar Huancayo en nog heel veel meer zien! :)

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 4347

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 26 Augustus 2014

Peru adventure

Landen bezocht: